Punktum sat for sæson 2019-2020

I sidste uge blev der sat punktum for en flot og på mange måder mindeværdig sæson. Spillere, trænere, ledere og administrationen var samlet for at takke hinanden for den flotte sæson, få overrakt DM-medaljerne og få sagt pænt ”på gensyn” til de spillere, der rejser videre.