Ikke færre end 790.000 seere har fulgt vores tre kampe på TV 2 på kun tre uger. Og i lørdags så i gennemsnit 327.000 med, da vi som det første danske hold besejrede AG København på deres hjemmebane. I 2. halvleg af den spændende kamp nåede seertallet helt op på 358.000, og seer-tallene for kampen i lørdags er de hidtil højeste for en dansk liga-kamp i denne sæson.
Kampen i lørdags havde en share på 30. Det vil sige, at 30 procent af alle danskere, der så tv, fulgte kampen i Brødndby-Hallen.
Kampen 8. oktober mod Team Tvis Holstebro blev set af 238.500 seere på TV 2 med en share på 26,4, mens vores kamp i Kolding lørdag 15. oktober blev set af 224.500 – men med en utrolig flot share – 52,4 pct – altså blev kampen fulgt af flere end hver anden dansker, der så tv på dette tidspunkt.
Allerede lørdag 12. november er Robert Hedins tropper tilbage på TV 2, der viser begge kampe fra "10.000 til håndbold" i Herning. Vi møder Bjerringbro-Silkeborg kl. 14.15.
– Vi glæder os over de meget flotte seertal, siger direktør Jan Larsen. Vort produkt er fortsat en eftertragtet vare for tv, og samtidig giver det vores samarbejdspartnere god eksponering over for de mange seere. Kampen mod BSV i Herning bliver vores fjerde tv-kamp på få uger, og med den når vi over en million seere – her kun ca. en tredjedel inde i sæsonen.