Til administrationen søges nu en salgskonsulent og en merchandiseansvarlig.
Salgskonsulent med passion for B2B og sport
Er du en ambitiøs sælger, der brænder for dit arbejde, og er du drevet af at skabe resultater? Er du en holdspiller og ser du værdien i at kombinere din passion for salg med sportens verden? Så er det måske dig, vi søger!
Vi søger nu en dygtig salgskonsulent, som vil blive en vigtig del af et dynamisk salgsteam i en nyoprettet stilling.
Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
I rollen som salgskonsulent vil din hverdag være fyldt med spænding og variation, hvor du arbejder med alt fra opsøgende salg til kampafvikling – og vi garanterer, at ingen dage er ens.
Du får mulighed for at opbygge og vedligeholde langvarige relationer i erhvervslivet og blive en vigtig aktør i Aalborg Håndbolds vækst. Din arbejdsdag kræver både fleksibilitet, kreativitet og forståelse for, hvordan man skaber uforglemmelige kundeoplevelser.
Her får du ikke bare et job, men en mulighed for at udfolde din passion og hvor dit engagement er afgørende for succes.
Merchandiseansvarlig til Aalborg Håndbold
Er du passioneret omkring sport og har du erfaring inden for branchen? Brænder du for at skabe unikke oplevelser for fans og kunder, og har du en naturlig evne til at arbejde både selvstændigt og i teams? Så er det måske dig, vi søger!
Vi søger nu en merchandiseansvarlig med en stærk forståelse for online salg og kampagneplanlægning.
Dine ansvarsområder og arbejdsopgaver
Som merchandiseansvarlig får du ansvaret for at udvikle og drive merchandiseforretningen, både online og fysisk på kampdage, samt ved diverse events. Du vil arbejde tæt sammen med marketing- og eventafdelingen for at skabe de bedste oplevelser for både fans og kunder. Du vil træde ind i en nøglerolle, hvor du vil have stor indflydelse på salgsstrategier, indkøb, prissætning og kampagneplanlægning.
Du skal kunne forstå de passionerede fans og finde kreative løsninger, der appellerer til både deres følelsesmæssige og funktionelle behov. Du vil, baseret på analyse af salgstal og kundeadfærd, tilpasse og optimere salgsstrategier på tværs af de forskellige segmenter i fanbasen.