Alle VM-deltagere tilbage i Aalborg

Alle otte VM-deltagere er nu tilbage i Aalborg, hvor topbraget mod GOG venter lørdag.

Torsdagen i Gigantium blev indledt med fælles morgenmad og en hyldest af de otte VM-deltagere for deres indsats, herunder naturligvis med særligt fokus på guldvinderne Mads Hoxer, Mikkel Hansen og Henrik Møllgaard.

Efter morgenmaden stod cheftræner Stefan Madsen klar med træning i Gigantiums idrætshal, hvor forberedelserne til lørdagens vigtige opgør mod GOG fik fuldt fokus.

Se fotos fra dagen i billedhjulet herunder.

HHD_2914

Værd at vide om guldsæsonen i Bambuni Herreligaen

Læs statistikker og vinkler på den overståede guldsæson i den hjemlige herreliga.
HHD_8362

Guld- og afskedsreception afholdes 16. juni

Tirsdag 16. juni holdes afskedsreception for fire spillere i Sparekassen Danmark Arena. Hent din gratis billet med det samme.
Finale_klynge

Få en unik souvenir fra en gylden sæson

Vil du sikre dig en unik souvenir fra sæsonen 2025/26, så vær med i auktionen over de kampbrugte og signerede ligatrøjer.

Håndbold i verdensklasse