Anfører Antonsen: Sæsonen har budt på mange flotte kampe

Vores anfører René Antonsen er stolt over sæsonen og ser med glæde tilbage på mange store oplevelser, selvom han naturligvis helst havde set, at vi fortsat var i kamp.

– Først og fremmest vil jeg gerne ønske alle i og omkring klubben stort tillykke med mesterskabet. Det har været en fornøjelse at være med til igen – også selvom det selvfølgelig ikke har været på samme måde som tidligere. Jeg glæder mig til, at vi forhåbentlig får mulighed for at fejre det sammen med jer alle på et senere tidspunkt, siger René Antonsen.

– Selvom sæsonen blev afsluttet før tid, så har den stadig budt på masser af kampe og mange store oplevelser. Det gælder i den hjemlige liga, hvor vi har været mere eller mindre suveræne – men også i Champions League, hvor vi har leveret store resultater ude i Europa og hjemme i Jutlander Bank Arena, fortsætter han.

– Det er rigtig ærgerligt, at vi ikke har kunnet slutte sæsonen ordentlig af sammen, men det har på flere punkter alligevel været en uforglemmelig sæson. Til sidst vil jeg blot ønske alt det bedste til jer alle sammen i denne tid, og jeg glæder mig til, at vi igen kan ses i Jutlander Bank Arena, slutter anføreren.
 

Thomas_REHH

Spændende testkampe i vente før sæsonstart

Frem mod sæsonstarten med Super Cup den 23. august pudser Aalborg Håndbold formen af, blandt andet med to testkampe mod Final4-deltagerne Füchse Berlin, samt pre-season kamp i Sparekassen Danmark Arena...
Mads Svane m troje

Aalborg Håndbold laver 3-årig aftale med Mads Svane

Den stærke playmaker skifter sommeren 2027 til Aalborg Håndbold fra ligarivalerne Bjerringbro-Silkeborg.
FinaleSAH Juri1

Bambuni Super Cup mod SAH åbner den nye sæson

Igen i år lægger Arena Randers gulv til Bambuni Super Cup, hvortil billetsalget er startet.

Håndbold i verdensklasse