Bronzen glippede for U 20-drengene ved EM i Østrig

De danske U 20-drenge vender hjem fra EM i Østrig uden medaljer. Holdet tabte søndag opgøret om bronzemedaljer til Spanien med cifrene 29-27 efter at have ført 15-14 ved pausen. 

Holdet spillede syv kampe ved EM, og efter fem sejre på stribe tabte holdet de to sidste kampe: semifinalen mod Sverige og bronze-kampen mod Spanien. 

Nicolai Nygaard Pedersen scorede fem af de danske mål i bronze-kampen, mens Simon Hald tegnede sig for fire scoringer. 

Efter 14 dage i Østrig vender holdet mandag tilbage til Danmark, og midt i ugen er Simon Hald, Nicolai Nygaard Pedersen og Christian Jensen tilbage i træningen i Aalborg Håndbold og på holdkortet, når vi lørdag spiller i test-kamp i Aalbæk mod de svenske mestre fra Alingsås. 

HHD_8362

Guld- og afskedsreception afholdes 16. juni

Tirsdag 16. juni holdes afskedsreception for fire spillere i Sparekassen Danmark Arena. Hent din gratis billet med det samme.
Finale_klynge

Få en unik souvenir fra en gylden sæson

Vil du sikre dig en unik souvenir fra sæsonen 2025/26, så vær med i auktionen over de kampbrugte og signerede ligatrøjer.
DM guld 2026

Aalborg Håndbold tog DM-guldet efter ny thriller

Man skulle frem til de sidste fem minutter af en tæt anden DM-finale, inden Aalborg Håndbold satte tingene på plads og tog det niende danske mesterskab i historien med cifrene...

Håndbold i verdensklasse