Fantastisk rød opbakning på lægterne i Hamborg

– Det var fantastisk at se og høre den opbakning, holdet fik i Hamborg. Det er imponerende, at 225 supportere og samarbejdspartnere tager turen fra det nordjyske og i den grad er med til at præge stemningen blandt knap 4.000 tilskuere. Det sætter både spillerne og vi i klubben stor pris på.

Direktør Jan Larsen kunne se de unge spillere kæmpe forbilledligt på banen i alle 60 minutter, men det tyske stjerne-mandskab var for stærkt, og vi tabte 28-20.

– Generelt har vi haft en super opbakning hele sæsonen – både på hjemmebane, hvor vi p.t. er på ca. 3.500 tilskuere i gennemsnit – det højeste i ligaen – og på udebane. Det er en opbakning, vi er meget stolte af, og som vi skal værdsætte i hver eneste kamp mod godt spil og fight inde på banen, siger Jan Larsen, der igen forventer minimum  3.500-3.700 tilskuere i Gigantium torsdag kl. 20.00, når GOG kommer på besøg.

HHD_6838

Champions League-trøjerne er nu på auktion

Vil du sikre dig en af de unikke Champions League- og Final4-trøjer fra den nu overståede sæson? Så afgiv dit bud allerede nu.
HHD_6469

Nederlag i sæsonens sidste kamp

De tyske mestre fra SC Magdeburg var for stor en mundfuld, da kampen om bronzemedaljerne ved TruckScout24 EHF FINAL4 endte med et nederlag på 26-32.
HHD_6955

Højdepunkter fra kampen mod SC Magdeburg

Se højdepunkter fra søndagens opgør i LANXESS Arena i Køln.

Håndbold i verdensklasse