Flotte seer-tal til GOG-kampen i lørdags: 275.000 så med i 2. halvleg

Ikke færre end 275.000 seere fulgte 2. halvleg på TV 2, da vi i lørdags vandt 28-25 på udebane over GOG. I gennemsnit fulgte 249.500 seere kampen, og det svarer til, at 26,4 procent af alle, der så tv på det tidspunkt, så Sander Sagosen og co. skyde og fighte sejren hjem i GOG Arena.
 
Seer-tallet er klart det højeste blandt alle hidtidige tv-kampe fra de to ligaer i denne sæson. Til sammenligning blev de to tv-kampe med dansk deltagelse i herrernes Champions League i søndags set af henholdsvis 131.000 og 146.000.
 
– Vi glæder os over de flotte seer-tal fra i lørdags. Det var også en rigtig god kamp, og allerede i aftes var vi på tv igen, da TV 2 Sport viste vores hjemmekamp mod SønderjyskE. Det var vores sjette tv-kamp ud af otte mulige i denne sæson, ligesom en række af vores kommende kampe allerede er programsat til at blive vist på tv, siger direktør Jan Larsen.

FinaleSAH Juri1

Bambuni Super Cup mod SAH åbner den nye sæson

Igen i år lægger Arena Randers gulv til Bambuni Super Cup, hvortil billetsalget er startet.
Afslutning 2026

Antonsen og Juul i Hall of Fame

Ved tirsdagens guld- og afskedsreception blev anfører René Antonsen og fløjspiller Buster Juul indlemmet i Aalborg Håndbolds Hall of Fame.
A handball player in a light blue jersey with the number 1 stands on the court, facing forward, with a crowd of spectators in the background.

Seks spillere nomineret til EHF Excellence Awards 2026

Hele seks Aalborg Håndbold-spillere er blandt de nominerede til årets prestigefyldte priser.

Håndbold i verdensklasse