GULD-reception kl. 16.30 i Gigantium – alle er velkomne

Lad festlighederne fortsætte. ..

Det gør vi så. Vi er DANSKE MESTRE – igen.., og det kan man ikke bare nøjes med at fejre en dag.

Derfor inviterer vi alle til GULD-reception i Idrætshallen i Gigantium i dag, mandag kl. 16.30-18.00. Kom og vær med til at hylde spillere, trænere og alle omkring holdet.

Samtidig benytter vi lejligheden til at tage afsked med de fire spillere, der forlader os efter denne sæson: Sander Sagosen, Chris Jørgensen, Christian Jensen og Stefan Sigurmannsson.

Vi glæder os til at se jer alle.

 

Finale2_Hald

Simon Hald: Vi glæder os til at spille mod Barca

Se med når stregspiller Simon Hald ser frem mod den længe ventede semifinale ved TruckScout 24 EHF FINAL4.
Alec_Grindsted

Alec Smit forbliver i Aalborg Håndbold

Den sympatiske hollænder fortsætter i klubben på amatørstatus mens han fuldfører sin genoptræning efter en korsbåndsskade.
2025-09-11_FCBHANDBOLvsGOG_094 kopier

Værd at vide om Barca og TruckScout 24 EHF FINAL4

Varm op til lørdagens semifinalebrag med en række spændende vinkler på opgøret mod de spanske mestre.

Håndbold i verdensklasse