Igen overskud i Aalborg Håndbold

Aalborg Håndbold kunne i sidste sæson notere både sportslig og økonomisk succes. Det blev til DM-sølv og 1/8-finale i Champions League på banen, og uden for banen viser regnskabet et overskud på 475.000 kr. før skat.
 
Det er fjerde år i træk – ud af fire mulige – Aalborg Håndbold præsenterer et overskud.
 
– Samtidig med høje sportslige ambitioner vægter vi en sund økonomi højt, og det er glædeligt, at vi lykkes på begge parametre, siger Eigild B. Christensen, bestyrelsesformand i Aalborg Håndbold.
 
 – Vi har fortsat en klar målsætning om at spille med i toppen af dansk herrehåndbold. Vi har stor opbakning fra 250 samarbejdspartnere i det nordjyske erhvervsliv, og vores hjemmekampe i Gigantium blev i sidste sæson set af 90.000 tilskuere – et gennemsnit på 3.600. Desuden blev vores kampe set af ikke færre end fem millioner tv-seere i sidste sæson, og vi håber på samme niveau i denne sæson, hvor  vi igen deltager i Champions League, siger Eigild B. Christensen.
 
Forventninger til sæsonen 2014-2015
 
– Vores sportslige målsætninger i indeværende sæson er forsat at spille med om DM-medaljerne til foråret, spille os frem til 1/8-finalerne i Champions League og kvalificere sig til Final4 i pokalturneringen. Desuden forventer vi igen et positivt økonomisk resultatet, siger Eigild B. Christensen.
 

Thomas_REHH

Spændende testkampe i vente før sæsonstart

Frem mod sæsonstarten med Super Cup den 23. august pudser Aalborg Håndbold formen af, blandt andet med to testkampe mod Final4-deltagerne Füchse Berlin, samt pre-season kamp i Sparekassen Danmark Arena...
Mads Svane m troje

Aalborg Håndbold laver 3-årig aftale med Mads Svane

Den stærke playmaker skifter sommeren 2027 til Aalborg Håndbold fra ligarivalerne Bjerringbro-Silkeborg.
FinaleSAH Juri1

Bambuni Super Cup mod SAH åbner den nye sæson

Igen i år lægger Arena Randers gulv til Bambuni Super Cup, hvortil billetsalget er startet.

Håndbold i verdensklasse