Nedtælling til liga-premieren lørdag i Gigantium er begyndt

Nedtællingen er for alvor begyndt til liga-premieren mod Team Tvis Holstebro på lørdag kl. 15.00 i Gigantium. Pokalkampen i Odder er veloverstået, og vi er klar til kvartfinalen. Nu er der fuld fokus på ligaen, hvor vi  møder de vestjyske bronzevindere i første kamp og dernæst mestrene fra KIF Kolding København på udebane på lørdag.

En start, der er til at tage og føle på.

Der er stor forhåndsinteresse for kampen på lørdag, og du kan fortsat nå at sikre dig billet på www.aalborghaandbold.dk. Vi forventer mellem 3.000 og 3.500 tilskuere, der er klar til bl.a. at byde Jonas Larholm velkommen tilbage til Gigantium som Team Tvis Holstebro-spiller.

Vi skyder også ligaen i gang med opstartsfest i Carlsberg Cafén fra kl. 13.30, hvor du for kun 20 kroner får to røde pølser med brød og en øl/vand. Du skal bestille på forhånd på www.aalborghaandbold.dk/quicklinks/events.

 

Thomas_REHH

Spændende testkampe i vente før sæsonstart

Frem mod sæsonstarten med Super Cup den 23. august pudser Aalborg Håndbold formen af, blandt andet med to testkampe mod Final4-deltagerne Füchse Berlin, samt pre-season kamp i Sparekassen Danmark Arena...
Mads Svane m troje

Aalborg Håndbold laver 3-årig aftale med Mads Svane

Den stærke playmaker skifter sommeren 2027 til Aalborg Håndbold fra ligarivalerne Bjerringbro-Silkeborg.
FinaleSAH Juri1

Bambuni Super Cup mod SAH åbner den nye sæson

Igen i år lægger Arena Randers gulv til Bambuni Super Cup, hvortil billetsalget er startet.

Håndbold i verdensklasse