Vi har netop lanceret en ny app i samarbejde med vores billetpartner, Venue Manager. Appen hedder AAH Shop og kan allerede nu hentes i App Store og på Google Play.
AAH Shop er udviklet i samarbejde med Venue Manager, der også er leverandør af vores billetsystem. AAH Shop giver dig mulighed for at købe og opbevare billetter direkte i appen, hvor dit sæsonkort også ligger og kan blive scannet direkte fra.
Med den nye app kan du også bestille mad og drikke direkte fra din plads eller allerede hjemme fra sofaen. Produkterne er nu tilkoblet din personlige AAH Shop-app, og ved afhentning i boderne kan du springe køen over via en såkaldt fast lane.
Dine købte produkter i appen bliver opbevaret i din egen personlige wallet (pung). I din wallet har du adgang til dine købte produkter. Når du vil afhente dit allerede betalte produkt, skal du blot vælge produkt og antal i appen. Herefter vil bodpersonalet swipe din ordre på mobilen, og dit køb er klar til udlevering.
I AAH Shop kan du også holde dig opdateret om klubben, og på kampdage har du let adgang til nyhed med holdopstilling og anden relevant information på kampdag.
– Vi er glade for, at vi nu kan lancere vores nye app, AAH Shop, i samarbejde med vores gode samarbejdspartner, Venue Manager. Vi ønsker hele tiden at udvikle os som klub, og med denne app ser vi en god mulighed for at gøre tilskueroplevelsen i Jutlander Bank Arena endnu bedre, siger direktør Jan Larsen.
Du henter nemt appen i App Store eller på Google Play ved at søge efter AAH Shop. Har du en bruger på shop.aalborghaandbold.dk, skal du bruge den samme på appen, da den samler de billetter og sæsonkort, som du i forvejen har. Er du helt ny, så er det hurtigt og nemt at oprette sig som bruger i AAH Shop.