Resten af hjemmekampene i marts bliver uden tilskuere

 
Statsministeren afholdte i går pressemøde, hvor bl.a. alvoren omhandlende coronavirus og påbuddet om at afholde større arrangementer blev understreget.
 
På baggrund af dette har Divisionsforeningen Håndbold besluttet at fastholde den udmelding, de tidligere er kommet med. Det betyder, at der spilles uden tilskuere som minimum resten af marts måned.
 
Vi har naturligvis valgt at følge Regeringen og Divisionsforeningens anbefalinger. Det betyder, at vi nu også kan bekræfte, at vores kamp mod KIF Kolding 25. marts samt vores Champions League kamp mod FC Porto 29. marts vil blive spillet uden tilskuere.
 
Allerede i aften skal vi i aktion på hjemmebane i Jutlander Bank Arena mod Mors-Thy Håndbold. Under de særlige omstændigheder med tomme haller har TV2 givet mulighed for at livestreame kampene i Primo Tours Ligaen. Aftenens kamp kan derfor følges live på vores facebookside fra kl. 19.25.
 
Vi følger selvfølgelig denne ekstraordinære situation tæt og vil opdatere løbende på vores hjemmeside ved relevante ændringer.
 

Thomas_REHH

Spændende testkampe i vente før sæsonstart

Frem mod sæsonstarten med Super Cup den 23. august pudser Aalborg Håndbold formen af, blandt andet med to testkampe mod Final4-deltagerne Füchse Berlin, samt pre-season kamp i Sparekassen Danmark Arena...
Mads Svane m troje

Aalborg Håndbold laver 3-årig aftale med Mads Svane

Den stærke playmaker skifter sommeren 2027 til Aalborg Håndbold fra ligarivalerne Bjerringbro-Silkeborg.
FinaleSAH Juri1

Bambuni Super Cup mod SAH åbner den nye sæson

Igen i år lægger Arena Randers gulv til Bambuni Super Cup, hvortil billetsalget er startet.

Håndbold i verdensklasse