Sagosen og Helland blandt fire norske landsholdsudtagelser

Aalborg Håndbold er også stærkt repræsenteret på det norske landshold til de kommende Golden League-kampe.

Sander Sagosen, Patrik Helland Anderson, Vetle Rønningen og Alexandre Blonz er således alle blandt de 21 navne, der mandag eftermiddag er udtaget til det norske landsholds kommende træningslejr og kampe ved Golden League.

Nordmændenes kampprogram for Golden League ser således ud:

Torsdag 30. november kl. 18.15 Norge-Danmark 

Lørdag 1. november kl. 16.45 Norge-Færøerne 

Søndag 2. november kl. 16.45 Norge-Holland 

Sander Sagosen er foreløbig noteret for 182 landskampe og 885 mål for Norge, Alexandre Blonz har 94 landskampe og 254 mål, Patrick Helland Anderson er på 5 landskampe og 9 mål, mens Vetle Rønningen har opnået 2 landskampe og 3 mål.

De norske landsholdsspillere møder ind mandag 27. oktober og rejser hjem umiddelbart efter kampen den 2. november.

HHD_2914

Værd at vide om guldsæsonen i Bambuni Herreligaen

Læs statistikker og vinkler på den overståede guldsæson i den hjemlige herreliga.
HHD_8362

Guld- og afskedsreception afholdes 16. juni

Tirsdag 16. juni holdes afskedsreception for fire spillere i Sparekassen Danmark Arena. Hent din gratis billet med det samme.
Finale_klynge

Få en unik souvenir fra en gylden sæson

Vil du sikre dig en unik souvenir fra sæsonen 2025/26, så vær med i auktionen over de kampbrugte og signerede ligatrøjer.

Håndbold i verdensklasse