Sagosen og Helland blandt fire norske landsholdsudtagelser

Aalborg Håndbold er også stærkt repræsenteret på det norske landshold til de kommende Golden League-kampe.

Sander Sagosen, Patrik Helland Anderson, Vetle Rønningen og Alexandre Blonz er således alle blandt de 21 navne, der mandag eftermiddag er udtaget til det norske landsholds kommende træningslejr og kampe ved Golden League.

Nordmændenes kampprogram for Golden League ser således ud:

Torsdag 30. november kl. 18.15 Norge-Danmark 

Lørdag 1. november kl. 16.45 Norge-Færøerne 

Søndag 2. november kl. 16.45 Norge-Holland 

Sander Sagosen er foreløbig noteret for 182 landskampe og 885 mål for Norge, Alexandre Blonz har 94 landskampe og 254 mål, Patrick Helland Anderson er på 5 landskampe og 9 mål, mens Vetle Rønningen har opnået 2 landskampe og 3 mål.

De norske landsholdsspillere møder ind mandag 27. oktober og rejser hjem umiddelbart efter kampen den 2. november.

Thomas_REHH

Spændende testkampe i vente før sæsonstart

Frem mod sæsonstarten med Super Cup den 23. august pudser Aalborg Håndbold formen af, blandt andet med to testkampe mod Final4-deltagerne Füchse Berlin, samt pre-season kamp i Sparekassen Danmark Arena...
Mads Svane m troje

Aalborg Håndbold laver 3-årig aftale med Mads Svane

Den stærke playmaker skifter sommeren 2027 til Aalborg Håndbold fra ligarivalerne Bjerringbro-Silkeborg.
FinaleSAH Juri1

Bambuni Super Cup mod SAH åbner den nye sæson

Igen i år lægger Arena Randers gulv til Bambuni Super Cup, hvortil billetsalget er startet.

Håndbold i verdensklasse