Stefan Madsen fortsætter som cheftræner

Cheftræneren har forlænget sin kontrakt med Aalborg Håndbold, og de to parter har nu papir på hinanden frem til sommeren 2021.
 
Vores 42-årige cheftræner overtog dirigentstokken forud for sidste sæsonen 2018/2019, hvor han havde en fantastisk debutsæson i spidsen for Aalborg Håndbold med ”The Double” triumfen.
 
I starten af denne sæson blev det ligeledes til en ny titel i form af sejren i Super Cup, og det er da også en glad direktør, der har følgende ord at sætte på forlængelsen:
 
– Stefan har gjort det fremragende, og han har stor tillid fra hele spillertruppen. I Aalborg Håndbold skal vi fortsætte med at udvikle os og vinde titler, og jeg er rigtig tryg ved, at det sker med Stefan ved roret, siger direktør Jan Larsen.
 
Hovedpersonen selv ser frem mod nye interessante udfordringer i Aalborg Håndbold.
 
– Jeg glæder mig over, at jeg fortsat kan være en del af de store og meget spændende mål, der venter forude i Aalborg Håndbold. Vores ambition er, at vi hele tiden skal udvikle os i en positiv retning, så vi fremadrettet kan blive ved med at kæmpe om titler til klubben, siger Stefan Madsen.
 

Thomas_REHH

Spændende testkampe i vente før sæsonstart

Frem mod sæsonstarten med Super Cup den 23. august pudser Aalborg Håndbold formen af, blandt andet med to testkampe mod Final4-deltagerne Füchse Berlin, samt pre-season kamp i Sparekassen Danmark Arena...
Mads Svane m troje

Aalborg Håndbold laver 3-årig aftale med Mads Svane

Den stærke playmaker skifter sommeren 2027 til Aalborg Håndbold fra ligarivalerne Bjerringbro-Silkeborg.
FinaleSAH Juri1

Bambuni Super Cup mod SAH åbner den nye sæson

Igen i år lægger Arena Randers gulv til Bambuni Super Cup, hvortil billetsalget er startet.

Håndbold i verdensklasse