Stefan: Vi skal være glade og stolte

Cheftræner Stefan Madsen er glad og stolt over sæsonen, selvom han helst havde set det hele blive afgjort på banen.

– Vi ville selvfølgelig helst have haft muligheden for at afgøre det på banen og kunne fejre det med en fyldt Jutlander Bank Arena – men situationen i verden vil det anderledes. Til trods for det skal vi være glade og stolte over den flotte sæson, vi har præsteret, siger Stefan Madsen.

– Der skal lyde en kæmpe tak til alle vores trofaste fans og samarbejdspartnere, som støtter os i tykt og tyndt – uden jer ville vi ikke have mulighed for at skabe de fantastiske rammer, som vi alle nyder at boltre os i. Jeg glæder mig til, at vi kan finde en lejlighed, hvor vi kan fejre mesterskabet i fællesskab. Indtil da må I passe godt på jer selv og hinanden, og så ser jeg meget frem til, at vi alle kan ses til mere håndbold i Jutlander Bank Arena, når vi kommer på den anden side, slutter Stefan Madsen.

Thomas_REHH

Spændende testkampe i vente før sæsonstart

Frem mod sæsonstarten med Super Cup den 23. august pudser Aalborg Håndbold formen af, blandt andet med to testkampe mod Final4-deltagerne Füchse Berlin, samt pre-season kamp i Sparekassen Danmark Arena...
Mads Svane m troje

Aalborg Håndbold laver 3-årig aftale med Mads Svane

Den stærke playmaker skifter sommeren 2027 til Aalborg Håndbold fra ligarivalerne Bjerringbro-Silkeborg.
FinaleSAH Juri1

Bambuni Super Cup mod SAH åbner den nye sæson

Igen i år lægger Arena Randers gulv til Bambuni Super Cup, hvortil billetsalget er startet.

Håndbold i verdensklasse