Stortalenter bliver i Aalborg Håndbold

 
Oliver Norlyk og Frederik Bech fortsætter i Aalborg Håndbold, og de to talentfulde spillere vil således begge være på kontrakt i klubben den kommende sæson.
 
19-årige Oliver har sat sin underskrift på en to årig forlængelse. Den venstrehåndede U21-landsholdsspiller er i samme omgang blevet lejet ud til Skive fH i 1. division, hvor han skal slå sine folder i den kommende sæson.
 
18-årige Frederik har skrevet under på en et årig kontrakt. Han blev kastet ind i førsteholdstruppen i denne sæson grundet den langvarige skadesperiode til Buster Juul. Den unge venstre fløj har grebet chancen og kvitteret med 24 scoringer hidtil i sin første seniorsæson.
 
Direktør Jan Larsen er glad for at holde på to af klubbens ’egne’.
 
–  Det glæder mig, at vi holder på to af vores egne talentfulde spillere, der begge har et stort potentiale for fremtiden. Oliver får i den kommende sæson mulighed for at udvikle sig med fast spilletid i 1. division, mens Frederik skal fortsætte sin positive fremgang ved at blive udfordret på højeste niveau dagligt her i klubben, siger Jan Larsen.
 

Thomas_REHH

Spændende testkampe i vente før sæsonstart

Frem mod sæsonstarten med Super Cup den 23. august pudser Aalborg Håndbold formen af, blandt andet med to testkampe mod Final4-deltagerne Füchse Berlin, samt pre-season kamp i Sparekassen Danmark Arena...
Mads Svane m troje

Aalborg Håndbold laver 3-årig aftale med Mads Svane

Den stærke playmaker skifter sommeren 2027 til Aalborg Håndbold fra ligarivalerne Bjerringbro-Silkeborg.
FinaleSAH Juri1

Bambuni Super Cup mod SAH åbner den nye sæson

Igen i år lægger Arena Randers gulv til Bambuni Super Cup, hvortil billetsalget er startet.

Håndbold i verdensklasse