Lørdagens modstander er SønderjyskE

Efter to ugers landsholdspause fløjtes der lørdag igen op til kamp i HTH Herreligaen, hvor Aalborg Håndbold på udebane gæster SønderjyskE. Victor Kløve ser her frem mod opgøret. Kampen i Sønderborg bliver således starten på anden halvdel af efteråret, hvor Aalborg Håndbold efter to ugers landsholdspause er klar til at genoptage jagten på en topplacering […]