Ole Erevik: Vi kommer på hårdt arbejde mod Kielce

– Vi kommer på hårdt arbejde søndag sidst på eftermiddagen, konstaterer en af holdets mest rutinerede spillere, keeperen Ole Erevik, med et skævt smil til dagens træning. 

Den snart 34-årige norske landsholdskeeper ved, hvad han taler om, og hvor svært det bliver at matche det polske storhold, KS Vive Tauron Kielce i opgøret i Champions League søndag kl. 16.50. 

– De er os fysisk overlegne og samtidig meget dygtige håndboldsspillere med stor international erfaring. Vi skal ramme vort absolutte topniveau samtidig med, at de har en mindre god dag, men vi går benhårdt efter den chance, der er. 

– Jeg har aldrig tidligere mødt Kielce, men i sæsonen 2007-2008 spillede jeg i SG Magdeburg sammen med to af deres profiler, Karol Bielecki og Gregorz Tkaczyk, to spillere, som vi nok skal få vores problemer med, siger Ole Erevik, der igen er helt fit efter at have haft problemer med et hold i nakken i en uges tid. 

Truppen lagde lørdag formiddag sidste hånd på forberedelserne til søndagens kamp med taktik og taktisk træning. Martin Larsen sad over dagens træning og er tvivlsom til kampen på grund af ryg-problemer. 

Det er fortsat muligt at købe billetter til kampen på www.aalborghaandbold.dk og ved indgangen.

Thomas_REHH

Spændende testkampe i vente før sæsonstart

Frem mod sæsonstarten med Super Cup den 23. august pudser Aalborg Håndbold formen af, blandt andet med to testkampe mod Final4-deltagerne Füchse Berlin, samt pre-season kamp i Sparekassen Danmark Arena...
Mads Svane m troje

Aalborg Håndbold laver 3-årig aftale med Mads Svane

Den stærke playmaker skifter sommeren 2027 til Aalborg Håndbold fra ligarivalerne Bjerringbro-Silkeborg.
FinaleSAH Juri1

Bambuni Super Cup mod SAH åbner den nye sæson

Igen i år lægger Arena Randers gulv til Bambuni Super Cup, hvortil billetsalget er startet.

Håndbold i verdensklasse