Tre mand landsholdsudtaget for Danmark

Thomas Arnoldsen, Mads Hoxer og Simon Hald er alle udtaget til landsholdets kommende Golden League-kampe.

Landstræner Nicolaj Jakobsen har mandag formiddag udtaget truppen til den kommende Golden League-turnering, der afvikles i Spektrum i Trondheim i Norge.

Her er Thomas Arnoldsen, Mads Hoxer og Simon Hald blandt de 18 udtagne spillere og med tre udtagelser er Aalborg Håndbold således den næstmest repræsenterede klub på det danske landshold, kun overgået af SG Flensburg-Handewitt, der har hele seks mand i truppen.

Landsholdet spiller med følgende program til Golden League-kampene:

Torsdag 30. oktober kl. 18.15 Norge-Danmark

Lørdag 1. november kl. 14.00 Danmark-Holland

Søndag 2. november kl. 14.00 Danmark-Færøerne.

Thomas Arnoldsen er foreløbig noteret for 27 A-landskampe og 65 mål, Simon Hald 109 A-landskampe og 106 mål, mens Mads Hoxer har 10 kampe og 24 scoringer på CV’et.

Thomas_REHH

Spændende testkampe i vente før sæsonstart

Frem mod sæsonstarten med Super Cup den 23. august pudser Aalborg Håndbold formen af, blandt andet med to testkampe mod Final4-deltagerne Füchse Berlin, samt pre-season kamp i Sparekassen Danmark Arena...
Mads Svane m troje

Aalborg Håndbold laver 3-årig aftale med Mads Svane

Den stærke playmaker skifter sommeren 2027 til Aalborg Håndbold fra ligarivalerne Bjerringbro-Silkeborg.
FinaleSAH Juri1

Bambuni Super Cup mod SAH åbner den nye sæson

Igen i år lægger Arena Randers gulv til Bambuni Super Cup, hvortil billetsalget er startet.

Håndbold i verdensklasse