TV 2 viser hjemmekampen mod Team Tvis Holstebro

Så er TV 2 på banen igen i Gigantium og viser en af Aalborg Håndbolds hjemmekampe. Vores kamp mod Team Tvis Holstebro vises lørdag 8. oktober kl. 16.10 og flyttes derfor fra fredag 7. oktober som oprindeligt planlagt.

Ud over at være en kamp mellem to hold, der forventes at blande sig i toppen af ligaen, har kampen også det incitament, at det første gang, Mads Christiansen vender tilbage til Gigantium siden skiftet til Team Tvis Holstebro.

Opgøret byder også på mødet mellem de to tidligere Kolding-keepere, Ole Erevik og Anders Petersen.

HHD_2914

Værd at vide om guldsæsonen i Bambuni Herreligaen

Læs statistikker og vinkler på den overståede guldsæson i den hjemlige herreliga.
HHD_8362

Guld- og afskedsreception afholdes 16. juni

Tirsdag 16. juni holdes afskedsreception for fire spillere i Sparekassen Danmark Arena. Hent din gratis billet med det samme.
Finale_klynge

Få en unik souvenir fra en gylden sæson

Vil du sikre dig en unik souvenir fra sæsonen 2025/26, så vær med i auktionen over de kampbrugte og signerede ligatrøjer.

Håndbold i verdensklasse