Pligtsejr på 10 mål i Gigantium: Fjerde sejr i træk

Det blev en pligtsejr på 30-20, da foran godt 3.000 tilskuere i Gigantium sikrede os den fjerde sejr i træk. Med de to point avancerer vi til en delt andenplads i Boxer Herreligaen, inden vi ind til en turneringspause på 14 dage på af landskampe. Næste opgave er på udebane i Esbjerg lørdag 8. november.

Lemvig-Thyborøns unge mandskab spillede det bedste, de havde lært, men havde det svært mod vort fysiske stærkere hold. Vi kom foran 4-1. Gæsterne kom lidt med i kraft af nogle kontraer, men fra midt i halvlegen trak vi solidt fra og gik til pausen foran 15-9.

Efter pausen øgede vi hurtigt til føring på ni mål, og halvlegens reelt eneste underholdning og spænding kom, da dommerne sørgede for, at vi havde tre spillere vist ud på samme tid.

Vi bevarede koncentrationen og cruisede solidt mod sejren på de 10 mål. Cheftræner Jesper Jensen fik alle spillere i aktion på nær en halvsløj Søren Westphal, der blev på bænken.

Vi var uden Niclas Barud, Stig Bugge, Olafur Gustafsson, Isa Guardiola og Marcus Mørk.

 

Thomas_REHH

Spændende testkampe i vente før sæsonstart

Frem mod sæsonstarten med Super Cup den 23. august pudser Aalborg Håndbold formen af, blandt andet med to testkampe mod Final4-deltagerne Füchse Berlin, samt pre-season kamp i Sparekassen Danmark Arena...
Mads Svane m troje

Aalborg Håndbold laver 3-årig aftale med Mads Svane

Den stærke playmaker skifter sommeren 2027 til Aalborg Håndbold fra ligarivalerne Bjerringbro-Silkeborg.
FinaleSAH Juri1

Bambuni Super Cup mod SAH åbner den nye sæson

Igen i år lægger Arena Randers gulv til Bambuni Super Cup, hvortil billetsalget er startet.

Håndbold i verdensklasse