Fornyelse af sæsonkort

Der er nu åbnet for fornyelse af sæsonkort. Som sæsonkortholder i den forgangne sæson har du derfor nu mulighed for at gentegne dit sæde frem til og med tirsdag 2. juni kl. 12.00.
Andreas Holst forlænger med Aalborg Håndbold

25-årige Andreas Holst har sat sin underskrift på en aftale, der forlænger samarbejdet med yderligere tre år, så den nu løber frem til sommeren 2023.
Anfører Antonsen: Sæsonen har budt på mange flotte kampe

Vores anfører René Antonsen er stolt over sæsonen og ser med glæde tilbage på mange store oplevelser, selvom han naturligvis helst havde set, at vi fortsat var i kamp.
Sæsonkortholdere tilbydes kompensation

I sidste uge blev det besluttet at afslutte ligasæsonen. Sæsonkortholdere tilbydes derfor nu kompensation for de manglende kampe.
Gode tilbud fra vores samarbejdspartnere

I denne corona-tid er der vendt op og ned på mange ting, og det kan bl.a. mærkes hos flere af vores trofaste samarbejdspartnere. Læs mere her om hvordan du støtter dem i denne tid.
Stefan: Vi skal være glade og stolte

Cheftræner Stefan Madsen er glad og stolt over sæsonen, selvom han helst havde set det hele blive afgjort på banen.
VI ER DANSK MESTER 2019/2020

Ligasæsonen er slut, og den nuværende stilling bliver dermed gældende. Det betyder derfor, at vi for femte gang i klubbens historie kan kalde os danske mestre og at vi for første gang har vundet DM-titlen to år i træk.
AFGØRELSE OM TURNERING FOR LIGA OG 1. DIVISION TRÆFFES I APRIL

Pressemeddelelse fra DHF.
Fortsat uvished omkring afviklingen af den resterende del af sæsonen

Tirsdag var der bestyrelsesmøde i Divisionsforeningen Håndbold. Her besluttede bestyrelsen fortsat at afvente udviklingen af corona-situationen ift. afviklingen af den resterende del af indeværende sæson.
Hold dig opdateret på vores sociale medier

Den nuværende situation omhandlende Corona-virussen har sat mange ting i bero. Vi vil dog fortsat forsøge at holde jer opdateret på den nye dagligdag, og det vil ske på vores Facebook og Instagram.

