Anden sejr på to dage i Norge

For anden dag i træk hev vi en sejr i land på træningslejren i Norge – denne gang var det værtsbyen Drammen vi slog med slutcifrene 25-30 efter pauseføring på 14-19.

Forrygende anden halvleg giver sejr i testkamp

Aftenens testkamp mod Mors-Thy Håndbold var en kamp med to fortællinger. Vi var bagud med to mål efter en uskøn første halvleg, men vi fik vendt det til en sikker sejr på 20-25 efter flot spil i de sidste 30 minutter.

Nederlag til de tyske mestre

Vi spillede langt hen af vejen lige op med de forsvarende tyske mestre fra SG Flensburg-Handewitt. Til slut slap kræfterne dog op efter anden kamp på to dage, og Nordtyskerne sikrede sig til slut en sejr på 31-26 i aftenens testkamp i FLENS-ARENA.

God åbning på testkampene

En rigtig god og koncentreret indsats resulterede i en sejr på 40-23 i sæsonens første testkamp, der blev spillet mod islandske Haukar i Viborg.

To træningskampe på to dage

På torsdag tager vi hul på træningskampene forud for den kommende sæson. Her møder vi islandske Haukar i Viborg, mens vi dagen efter drager til Nordtyskland for at møde de forsvarende tyske mestre fra SG Flensburg-Handewitt.

En uge med fysikken i fokus

Det er i dag en uge siden, at spillertruppen blev samlet for første gang. Ugen har budt på alverdens tests, masser af styrketræning og løb, mens der også er blevet gået til den på håndboldbanen.